Regulamin
Zapoznaj się z regulaminem usług:
REGULAMIN usługi JA.VIRT.PL oraz JAPLUS.VIRT.PL Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o: a)Operatorze - należy przez to rozumieć Instytut Badań i Strategii Internetowych PPI Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie , ul. Wróblewskiego 6, 31-148 Kraków, zarejestrowanym w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia, którego przedmiot działalności stanowi m.in.: prowadzenie działalności związanej z Internetem i transmisją danych; b)Usługach Internetowych - należy przez to rozumieć usługi dostępu do sieci Internet świadczone przez Operatora, polegające na uruchomieniu usługi: Pakiet JA.virt.pl, w którego zakres wchodzi: * jedno konto pocztowe, przekierowanie tematów poczty na telefon komórkowy, 3 forwardy oraz usługa bezpieczeństwa polegająca na skanowaniu poczty na obecność wirusów, * adres e-mail oraz adres www utworzony w rozszerzeniu virt.pl * możliwość utworzenia wirtualnej wizytówki na bazie jednego z dostępnych formularzy Pakiet JAPLUS.virt.pl, w którego zakres wchodzi: * wszystko tak jak dla pakietu JA.virt.pl * konto WWW z dostępem poprzez FTP c)Umowie - należy przez to rozumieć Umowę o Świadczenie Usług Internetowych, której integralną częścią są postanowienia Regulaminu oraz Cennika; d)Regulaminie - należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin Świadczenia Usług Internetowych; e)Cenniku - zestawienie cen za Usługi Internetowe oraz inne usługi świadczone przez Operatora, dostępne w siedzibie Operatora oraz na jego serwisie WWW.virt.pl f)Cyklu Rozliczeniowym - należy przez to rozumieć okres, za który dokonywane są rozliczenia należności Abonenta wobec Operatora z tytułu świadczenia Usług Internetowych; g)Opłacie Abonamentowej - należy przez to rozumieć stałą opłatę ponoszoną przez Klienta z tytułu świadczenia Usług Internetowych w zakresie i wysokości określonej w Cenniku; h)Fakturze - należy przez to rozumieć fakturę VAT; i)Biurze Obsługi Klienta - należy przez to rozumieć biuro Operatora, w którym przyjmowane są wszelkie pisemne oświadczenia Klientów. Jego adres: PPI Profnet, ul. Jana Pawła II 84 , 31-571 Kraków; j)Sile Wyższej - należy przez to rozumieć zdarzenie, którego wystąpienia nie można było w konkretnej sytuacji przewidzieć i niemożliwe do zapobieżenia przy użyciu normalnych środków (uderzenie pioruna, trzęsienie ziemi, awarie sieci TP S.A. itp.) POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Niniejszy Regulamin określa zakres i warunki świadczenia Usług Internetowych świadczonych przez Operatora w ramach Pakietu ja.virt.pl oraz jaPLUS.virt.pl 2. Założenie konta w ramach pakietu ja.virt.pl lub jaPLUS.virt.pl oznacza zaakceptowanie warunków niniejszego Regulaminu. ZAŁOŻENIE PAKIETU 1. Założenie pakietu w ramach świadczenia Usług Internetowych odbywa się po wypełnieniu formularza znajdującego się na Stronie WWW.virt.pl 2. Klient jest zobowiązany do wpisania prawidłowych danych podczas rejestracji (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, dane billingowe). Wpisanie niepoprawnych lub nieprawdziwych danych upoważnia Operatora do skasowania konta, pomimo dokonania opłaty abonamentowej. 3. Po wypełnieniu formularza Klientowi zostaje nadany numer ID umożliwiający jego identyfikację przez system, a także przez Biuro Obsługi Klienta. Numer ten może być wymagany przy wszelkich zmianach parametrów pakietu, a także w kontaktach z Biurem Obsługi Klienta. 4. Pakiety tworzone są na 14-dniowy okres próbny liczony od daty wypełnienia formularza, podczas których Klient ma możliwość bezpłatnego przetestowania pakietu. ZAWARCIE UMOWY 1. W celu zawarcia umowy Klient zobowiązany jest wpłacić Opłatę Abonamentową na rachunek bankowy Operatora wskazany w formularzu rejestracji. Numer tego rachunku jest również przesyłany Klientowi w pakiecie powitalnym na adres e-mail założonego przez niego konta. 2. Jeżeli przed upływem okresu próbnego Operator otrzyma potwierdzenie wpłaty Opłaty Abonamentowej, to przyjmuje się, że została zawarta Umowa z Operatorem. Umowa w formie pisemnej zostanie następnie przesłana Klientowi wraz z Fakturą. Klient ma obowiązek odesłania podpisanej kopii Umowy. 3. Jeżeli przed upływem okresu próbnego nie zostanie dokonana wpłata, to dostęp do konta zostanie zablokowany na 14 dni. W tym czasie Klient może dokonać zapłaty za usługę, z zastosowaniem postanowień ust. 2. Jeżeli w tym okresie na konto Operatora nie wpłynie należność za usługę, to pakiet zostanie wykasowany wraz z wszystkimi znajdującymi się na nim danymi. 4. Za dzień dokonania wpłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku Klienta. PŁATNOŚCI ZA KOLEJNE OKRESY ROZLICZENIOWE 1. Klientowi przysługuje prawo do przedłużenia obowiązywania Umowy na kolejne okresy roczne. W tym celu na 21 dni przed upływem Cyklu Rozliczeniowego Operator wyśle na adres e-mail Klienta informację o możliwości przedłużenia Umowy oraz numer rachunku Operatora, na który należy dokonać wpłaty. 2. W celu przedłużenia Umowy Klient wpłaca Opłatę Abonamentową za kolejny okres rozrachunkowy na rachunek, o którym mowa w punkcie 1. Wpłata powinna być dokonana do 14 dni od rozpoczęcia nowego Cyklu Rozliczeniowego. 3. Jeżeli w tym okresie nastąpiła wpłata, to przyjmuje się, że Umowa została przedłużona na okres kolejnego roku. FAKTURY Operator wystawia Fakturę z chwilą upływu terminu płatności. Faktura jest wysyłana do Klienta. PRAWO ODSTĄPIENIA I REKLAMACJE 1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 10 dni od jej zawarcia. W celu wykonania prawa odstąpienia Klient wysyła na adres Biura Obsługi Klienta oświadczenie na piśmie. 2. Wszelkie reklamacje przyjmowane są przez Biuro Obsługi Klienta wyłącznie w formie pisemnej. OBOWIĄZKI OPERATORA 1. Operator zobowiązuje się do stałego i nieprzerwanego świadczenia usług objętych tym regulaminem. 2. Operator zastrzega sobie prawo do krótkotrwałych przerw w świadczeniu usług związanych z konserwacją sprzętu. Sprawność serwerów umożliwiających realizację usług omawianych w tym regulaminie wynosi nie mniej niż 99,5% czasu w skali roku. 3. O planowanych przerwach w dostawie usług Operator zobowiązuje się poinformować Klientów przy pomocy poczty e-mail z należytym wyprzedzeniem. 4. W przypadku braku ciągłości usług zawinionej przez Operatora przedłuża się okres objęty abonamentem o 3 dni za każde rozpoczęte 24 godziny braku ciągłości usług. TAJEMNICA KORESPONDENCJI 1. Operator zobowiązuje się do zachowania tajemnicy treści przekazywanych za pomocą poczty e-mail, a także zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby zabezpieczyć korespondencję przed nieautoryzowanym dostępem. 2. Dostęp do zasobów abonenta możliwy jest jedynie po wprowadzeniu loginu i właściwego dla niego hasła. Zabezpieczenie hasłem nie gwarantuje 100% bezpieczeństwa. Operator nie bierze odpowiedzialności za skutki dostępu do korespondencji i plików klienta przez osoby nieupoważnione a znające hasło, a także za skutki "złamania hasła". OBOWIĄZKI KLIENTA 1. Klient zobowiązuje się do terminowego uiszczania Opłaty Abonamentowej za świadczone Usługi Internetowe. W przypadku opóźniania się z płatnością Operator zastrzega sobie prawo naliczania odsetek w wysokości 0,2% wartości Opłaty Abonamentowej za każdy dzień zwłoki. WYKORZYSTANIE USŁUGI. ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA 1. Klient nie może w żaden sposób działać na szkodę innych użytkowników sieci. 2. Zabronione jest wykorzystywanie konta niezgodne z polskim prawem. 3. Zabronione jest wykorzystywanie Usługi do rozpowszechniania i udostępniania materiałów pornograficznych, materiałów naruszających dobra intelektualne lub osobiste osób trzecich. 4. Zabronione jest: wykorzystywanie kont do wysyłania niechcianej korespondencji (spamu), wysyłanie przesyłek z oprogramowaniem szkodliwym, nieuprawnione podejmowanie prób przejęcia kontroli nad systemami informatycznymi lub ich elementami. 5. Za przekazywane przez siebie treści oraz podjęte w Sieci działania odpowiada jedynie Klient. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Operatora danych osobowych podanych przez klienta podczas rejestracji konta w celach związanych z wywiązaniem się operatora ze świadczonych usług oraz wystawienia dokumentów księgowych. 2. Operator oświadcza, iż Klient na każde żądanie ma prawo do wglądu oraz poprawienia własnych danych osobowych. 3. Operator zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy związanej z danymi klienta. 4. Jeżeli klient nie zastrzegł inaczej, Operator ma prawo do opublikowania nazwy i adresu serwisu WWW Klienta w liście referencyjnej Operatora. ZASTRZEŻENIA - WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI 1. Operator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia i przerwy w świadczeniu usług spowodowane przez: (1) awarie łącz teleinformatycznych i telefonicznych krajowych, międzynarodowych lub międzyoperatorskich, (2) okoliczności powstałe z winy Klienta, np. awarii sprzętu lub oprogramowania Klienta, (3) udostępnienie przez Klienta hasła osobie trzeciej lub złamanie hasła, (4) nieprzestrzeganie przez Klienta postanowień Regulaminu lub innych przepisów prawa, (5) przyczyny o charakterze siły wyższej, jak huragan, powódź, pożar i inne będące poza kontrolą Operatora. 2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za gromadzone i przekazywane przez Abonenta treści lub dane. 3. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niefunkcjonowanie lub wadliwe funkcjonowanie usługi przekierowania tematu wiadomości na telefon komórkowy spowodowane nieprawidłowym działaniem bramki operatora telefonii komórkowej. 4. Całkowita odpowiedzialność Operatora w danym roku kalendarzowym za ewentualne szkody wyrządzone awarią serwisu nie może przekroczyć kwoty Opłaty Abonamentowej. Ograniczenie to nie dotyczy szkody na osobie. ROZWIĄZANIE UMOWY 1. Każda ze stron umowy może ją wypowiedzieć w każdym czasie przy zachowaniu trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia. Operator zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Klient nie przestrzega postanowień Regulaminu, w szczególności gdy konto używane jest niezgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie. 2. Rozwiązanie umowy dokonane przez Klienta za wypowiedzeniem w czasie trwania okresu abonamentowego, jak również rozwiązanie Umowy dokonane przez Operatora z winy Klienta bez zachowania okresu wypowiedzenia nie pociąga za sobą obowiązku zwrotu uprzednio dokonanej opłaty abonamentowej. 3. Stronom przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy z zachowanie 14-o dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku ogłoszenia upadłości, wszczęcia postepowania upadłościowego, windykacji lub likwidacji którejkolwiek ze stron.
Zarejestruj domenę
Pakiet ja.virt.pl
Pakiet jaPLUS.virt.pl
Serwery administrowalne
Współpraca
O nas
mail:
biuro@virt.pl
strona główna
Zarejestruj Domenę
|
Pakiet ja
|
Pakiet jaPLUS
|
Serwery administrowalne
|
Współpraca
|
O nas
© Copyright by PPI Interactive 2001